1402/04/13

لوازم یدکی مرسدس بنز | خرید لوازم یدکی مرسدس بنز در تهران

اگر شما هم دنبال قطعات یدکی برای خودروهای لوکس مانند ماشین‌های مرسدس بنز هستید، حتماً نیاز به پیدا کردن فروشگاه یا بازار معتبری برای خرید لوازم یدکی مرسدس بنز در تهران دارید. مرکز تجاری سپهر با فروشگاه های با کیفیت و قیمت مناسب در درون خود این نیاز را برآورده می‌کند. شما می‌توانید انواع برندهای خارجی و محبوب را از این مجتمع لوازم یدکی مرسدس بنز خریداری کنید.

 

همه قطعات یدکی مرسدس بنز مرتبط با سیستم ترمز، سیستم جلوبندی و تعلیق، روشنایی، محصولات موتوری، انواع روغن موتور، ترمز و گیربکس در فروشگاه لوازم یدکی مرسدس بنز  در مجتمع سپهر موجود است.

لوازم یدکی بنز برای کلاس های مختلف مرسسدس بنز

به علاوت تنوع وسایل جانبی برای بخش‌های مختلف خودرو، شاهد محصولات با کیفیت برای مدل‌های مختلف خودرو بنز خواهید بود. این فروشگاه لوازم یدکی بنز در تهران تمام قطعات یدکی خودرو بنز سی 240، قطعات یدکی بنز e250، قطعات یدکی بنز اس 500، قطعات یدکی بنز c200 و دیگر کلاس‌های بنز را از برندهای مشهور و معتبر جهان آماده ارائه به مشتریان دارد.

محبوب ترین و معتبرترین برندهای لوازم یدکی بنز

با توجه به اعتبار و فروش بالای خودروهای مرسدس بنز در سراسر جهان، شرکت‌های معتبر زیادی لوازم یدکی بنز تولید و عرضه می‌کنند. ما در فروشگاه رادیس کار با بهترین شرکت‌های جهان همکاری کرده‌ایم و انواع قطعات یدکی مرسدس بنز را به صورت کاملاً اصلی برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده‌ایم.

محصولات ما همه برندهای مشهور و معروف جهان در زمینه قطعات یدکی مرسدس بنز را شامل می‌شود. برندهایی نظیر تکستار (Textar)، هنگست (Hengst)، لمفوردر (Lemforder)، ساچ (Sachs)، هلا (Hella)، الرینگ (Elring)، نام تجاری اصلی بنز (Benz)، وپ (Wepp)، پایرلی (Pirelli)، دانلوپ (Dunlop)، کنتیننتال (Continental) و ... را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

قیمت لوازم یدکی مرسدس بنز

قیمت لوازم یدکی بنز، با تغییرات ارزی که رخ می‌دهد، همواره در حال تغییر است و این عدم پایداری باعث گیج شدن مشتریان و مشاهده قیمت‌های متفاوت برای این محصولات می‌شود. بدون شک، می‌توانیم بگوییم که کالاهایی که از مجتمع سپهر تهیه می‌کنید، بهترین قیمت بازار را دارند.

خرید لوازم یدکی بنز با ضمانت اصالت کالا

یکی از نگرانی‌های افرادی که قصد خرید لوازم یدکی مرسدس بنز را دارند، اعتبار کالا است. اعتبار کالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در لوازم یدکی است که رادیس کار همواره به آن توجه داشته است. بنابراین فروشگاه های ما لوازم یدکی اصلی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و با تضمین اعتبار کالا، آن‌ها را از خرید لوازم یدکی اطمینان می‌بخشد.

در صورتی که نیاز به راهنمایی و اطمینان از سازگاری قطعات با خودرو دارید، می‌توانید از کارشناسان ما در حالت آنلاین کمک بگیرید.

مزیت های خرید لوازم یدکی بنز از مجتمع سپهر

مهمترین ویژگی یک فروشگاه لوازم خودرو تأمین قطعات اصلی است. به دلیل تحریم و مشکلات واردات، متأسفانه واردات قطعات تقلبی افزایش یافته است. علاوه بر این، بسیاری از فروشندگان لوازم استوک را به جای محصولات اصلی به فروش می‌رسانند.

ما قطعات را به صورت اورجینال و با کیفیت برتر وارد می‌کنیم و با قیمت مناسب ارائه می‌دهیم. همه لوازم دارای گارانتی و سیاست بازگشت وجه می‌باشند.

قطعات مرسدس بنز شامل قطعات موتوری، سیستم جلوبندی، بدنه و انواع لوازم جانبی بنز هستند. همچنین انواع موتورهای بنز نیز در دسترس هستند.

وقتی شما یک خودروی بنز خریداری می‌کنید، هدفتان راحتی، آرامش و امنیت است. این امنیت به طور مستقیم به قطعات استفاده شده در خودرو وابسته است.

به همین دلیل استفاده از قطعات تقلبی برای این خودروی لوکس و راحت منطقی نیست. با استفاده از قطعات فیک، سطح ایمنی و امنیت خودرو کاهش می‌یابد.

 

قطعات اصل مرسدس بنز و لوازم بدنه و موتوری اورجینال

هنگامی که برای خرید لوازم یدکی هزینه می‌کنید، به دنبال راحتی، امنیت و قابل اطمینان بودن هستید. این هدف فقط با کیفیت محصول تضمین می‌شود. قطعات تقلبی هرگز شما را به این اهداف نمی‌رسانند. قطعاتی مانند گیربکس، دینام، کمپرسور کولر، انواع توربین و پمپ هیدرولیک، کاپوت و اندازه‌های لوازم بدنه، انواع چراغ‌های جلو و عقب مرسدس بنز و آینه در فروشگاه به صورت اصلی موجود هستند. استفاده از قطعات موتوری اورجینال برای بنزسواران رانندگی آسان و قابل اطمینان را به ارمغان می‌آورد. استفاده از قطعات نامعتبر باعث به خطر انداختن امنیت و خرابی زود هنگام خودرو می‌گردد.

روش تشخیص لوازم اورجینال از مدل های فیک

روش‌های زیر به شما کمک می‌کند تا در انتخاب خود لوازم اورجینال تهیه نمایید:

عدم توازن در اجزای قطعه

الگوها و طرح‌های تقلبی

بسته‌بندی نامناسب

تماس با تولیدکننده

بررسی تاریخ روی بسته

عدم وجود کد شناسایی قطعه

انتخاب لوازم یدکی بنز با توجه به شماره شاسی خودرو

برای انتخاب محصول، دانستن سال تولید خودرو و شماره شاسی به شما در انتخاب کمک می‌کند. استفاده از لوازم یدکی اورجینال خودروی بنز باعث افزایش عمر قطعات بنز می‌شود. در خرید، حتماً قطعات اورجینال را تهیه نمایید.

استفاده از لوازم تقلبی باعث خرابی زود قطعه و آسیب رساندن به سایر قطعات خودرو می‌شود. ما در مجتمع سپهر ، واردکننده لوازم اورجینال بنز هستیم. لوازم یدکی مرسدس بنز شامل تمام قطعات موتوری، قطعات جلوبندی و قطعات بدنه خودروی بنز می‌شود.

پیشنهاد مطالعه برای علاقه مندان خودرو های کیا : خرید لوازم یدکی خودرو کیا

کلاس های مختلف بنز

لوازم بنز در دسته‌بندی‌های مختلف تولید می‌شوند. این دسته‌بندی‌ها برای نامگذاری و تفکیک مدل‌های مختلف بنز استفاده می‌شود. در ادامه، دلیل نامگذاری برخی از دسته‌بندی‌های مرسدس بنز را بررسی می‌کنیم. استفاده از حرف L در کنار مدل‌های بنز نشانگر بزرگ بودن آن مدل است.

بنز کلاس E:

بنز کلاس E از جمله خودروهای اقتصادی ساخت کارخانه بنز است. دلیل انتخاب E همان اکونومی یا اقتصادی است.

بنز کلاس S:

کلاس S خودروی بنز از جمله مدل‌های خاص و لوکس ساخت مرسدس بنز است. دلیل انتخاب S همان خاص و منحصر به فرد است.

بنز کلاس C:

C حرف اول compact در انگلیسی است. مدل‌های بنز کلاس C از جمله مدل‌های کامپکت یا جمع و جور هستند.

بنز کلاس G:

این کلاس شامل خودروهای شاسی بلند و آفرود در بنز است. این مدل از 35 سال قبل شروع به تولید شده است. هم‌اکنون نیز مدل‌های کلاس G از بهترین خودروهای آفرود و شاسی بلند در سراسر جهان هستند.

لوازم لوکس بنز

مرسدس بنز سواری از خودروهای با کیفیت و مجلل به حساب می آید. برای تهیه لوازم اصلی مرسدس بنز سواری، بهتر است با کارشناسان ماهر و با تجربه مشورت نمایید.

خرید لوازم تقلبی باعث می‌شود که خودروی شما آسیب ببیند و هزینه‌های بیشتری را تحمل کنید. برای خرید لوازم اصلی مرسدس بنز، حتماً اقلام اورجینال را خریداری نمایید. همچنین توجه داشته باشید که قیمت‌های موجود در بازار ممکن است متفاوت باشد.

بنابراین، قبل از خرید از فروشگاه‌های مختلف، قیمت‌ها را مقایسه کنید و لوازم اصلی مرسدس بنز را با قیمت مناسب تهیه نمایید. همچنین موارد زیر را در نظر داشته باشید:

- به تطابق لوازم با مدل خودروی مرسدس بنز توجه نمایید.

- لوازم خریداری شده باید دارای گارانتی باشند.

تاریخچه مرسدس بنز

خودروی بنز، که با نام دیگر مرسدس بنز نیز شناخته می‌شود، از یک کارخانه واقع در کشور آلمان تولید می‌شود. این برند معروف در سال ۱۹۲۶ فعالیت خود را آغاز کرد و هدفش تولید خودروهای لوکس بود که وارد صنعت خودروسازی شد.

بنز، اولین شرکت تولیدکننده خودرو در جهان است که تا سال ۲۰۲۲، به مدت نزدیک به ۶۵ سال، هنوز هم بهترین مدل‌های اتومبیل را تولید می‌کند. بنز به عنوان بهترین برند سازنده خودروهای لوکس و مدل‌های بالا در سراسر جهان شناخته می‌شود و به افتخارات زیر دست یافته است:

- سازنده اولین خودروی درون‌سوز در جهان.

- سازنده اولین اتومبیل در سراسر جهان.

- سازنده اولین خودروی برقی در جهان.

- تولید کننده خودروهای مجهز به فناوری سوپرشارژ.

- بنز اولین بار ماشین‌های دیزل را تولید کرد.

 

کلمات کلیدی لوازم یدکی بنز

نظرات کاربران